Vis handlekurv   produkt(er)    NOK

Spørsmål og svar

På bakgrunn av vår daglige kontakt med kundene våre får vi mange spørsmål, og de vanligste av dem svarer vi på her:

Jeg er ny kunde – hvordan bestiller jeg?
Alle varene du finner på www.dermalogica.no, kan du kjøpe ved å følgenedenstående trinn:
 

  1. Klikk på "shop online" i toppmenyen.
  2. Velg den ønskede kategori i venstremenyen og deretter den varen du vil ha.
  3. Klikk deretter på ikonet ”Legg i kurv” til høyre for produktet.
  4. Vil du lese mer om produktet kan du klikke på produktnavnet eller produktbildet.
  5. Når du er klar til å gå til kassen klikker du på ”Vis kurv”. Sjekk at alle varene er i kurven. Du kan evnt. legge til eller fjerne produkter, og deretter klikke ”Oppdater”.
  6. Når du er ferdig klikker du på ”Gå til kassen” .
  7. Tast inn navn og adresse, klikk deretter på ”Fortsett”.
  8. Du skal nå akseptere handelsbetingelsene for åkunne fortsette, klikk deretter på ”Godkjenn” .
  9. Tast inn dine kredittkortopplysninger.
  10. Når ordren er godkjent mottar du en ordrebekreftelse pr. mail. Hvis du er ny kunde,får du også en mail med brukernavn og passord, som du skal bruke hver gang du bestiller i shoppen.


Har dere en fysisk butikk?
Nei, vi har ingen fysisk butikk, men vi har klinikker tilknyttet over hele landet; tilknyttede hudpleieklinikker.

Hvilke kreditt- og betalingskort akksepterer dere?
Vi tar i mot følgende betalingskort: Visa, Visa Electron, MasterCard og Eurocard.

Er det sikkert og kjøpe varer online?
Dine kredittoplysninger er beskyttet og kryptert når de sendes til behandling ved DIBS. Det betyr i praksis at all inntasting av kredittopplysninger skjer via DIBS betalingsgateway. Vi får derfor ikke kjennskap til de opplysningene du legger inn, men får beskjed, om transaksjonen er godkjent eller ikke. Derfor kan vi heller aldri heve mer på ditt kredittkort enn  det du har godkjent.

Hvor og når hever dere pengene?
Vi hever pengene på ditt kredittkort først når varene er sendt.

Hvor lang er leveringstiden?
Ordrer sendt på hverdager innen kl. 12 sendes hvis mulig samme dag. Alle varer sendes med Posten Norge, og leveres normalt innen 1-2 virkedager etter ordrebekreftelse.

Hva sker hvis jeg ikke er hjemme når pakken kommer?
Posten Norge legger en hentelapp i postkassen, og du kan hente pakken på ditt lokale postkontor.

Jeg har ikke mottatt varene mine – hva gjør jeg?
Du kan ringe til vår kundeservice på tlf. 22 57 88 00 eller sende mail til post@skintific.no, og vi vil gjøre hva vi kan for og finne ut av hvor varene befinner seg.

Har jeg mulighet for å spore ordren?
Du kan også spore pakken på Posten Norges hjemmeside. Tast inn sporingsnummeret du har fått pr. epost, og du kan holde øye med hvor langt varene har kommet.

Hvordan returnerer jeg en vare?
Hvis du mot forventning angrer kjøpet kan du returnere varen eller varene innen 14 dager fra den dato du mottok disse. Du skal returnere varene i original salgsemballasje og med ubrutt garantiforsegling, som da du mottok den. Du skal fylle ut retur- og bytteskjemaet som fulgte med varene, og returnere det sammen med varene. Du betaler selv frakten.

Kjøpesummen krediteres din konto innen 7 dager. Har du handlet med Visa eller kredittkort tilbakeføres beløpet til din konto. Har du handlet med Visa Electron bes du opplyse ditt kontonummer og bankens registreringsnummer, og beløpet blir tilbakeført.

Du kan også angre kjøpet ved å avvise forsendelsen.

Hvordan bytter jeg en vare?
Når du kjøper Dermalogicaprodukter på www.dermalogica.no, er du dekket av vår landsdekkende bytteservice. Det betyr at enhver vare kan byttes innen 14 dager. Du kan velge å returnere direkte til Skintific, hvor du selv betaler frakten. Skintific sender dine byttede varer fraktfritt tilbake.

Du kan også velge å besøke en av de tilknyttede hudpleieklinikkene, hvor du kan få byttet produktene.

I begge tilfeller skal du legge ved varene, retur- og bytteskjema, samt faktura. 

Hva gjør jeg hvis det er en mangel eller feil på en vare?
Alle varer er garantert kvalitetsjekket. Skulle det mot formodning være en vare med feil, skal du benytte det vedlagte retur- og bytteskjemaet. Varer som returneres med reklamasjon erstattes innen 3-5 dager.

Utlegg for frakt returneres via kredittkort.

Returadresse:
Skintific
Karenslyst allé 49
0279 Oslo